Saturday, 9 February 2013

Luahan Sebentar

Andai mereka paham perasaan ini.
Ya Allah sungguh besar dugaan mu yang engkau berikan padaku,
hanya iman yang teguh dapat menguatkan hati dan perasaan ini tidak mudah kalah.

Maafkan aku jika pernah buat salah, tapi percayalah apa yang dilakukan demi semua kebaikkan,
sila lah bicara baiknya jika aku melakukan kesilapan, manusia itu tidak pernah sempurna! diingatkan sekali lagi, tiada yang sempurna.
aku hanya lah insan biasa yang menagih ilmu untuk kejayaan aku dimasa akan datang dan merubah apa yang sepatutnya dilakukan.

Wahai dikau yang selalu membicarakan soal ku, kita telah lama berkawan dan selalu bersua ceria,
andai hanya satu perkara yang disalah mata engkau terhadap aku, engkau sanggup memutuskan silaturahim itu? adakah sekejam itu dirimu terhadap ku? Ouh biarlah, jika itu pilihan dirimu. Saya baik-baik sahaja.

Aku manusia yang tidak sempurna dimata Allah tetapi aku akan cuba untuk merubah yang lebih baik dimata Allah, berharap suatu hari nanti itu semua bakal terjadi. Hanya doa sentiasa mengiringi semoga suatu hari nanti ianya terlaksana apa yang diimpi. Wahai kanda dan adinda, maafkan lah anakda ini jika salah dimata mu dan berilah tujukajar jika silap itu ada.

Gundah rasanya hati ini, maaf anakda tidak ingin berkurang ajar. tetapi paham lah apa yang diinginkan dan fikirkan lah serta bantu apa yang anakda kurang disini. Kan molek sebegitu rupa?

Terima Kasih Ayah Ibu, Abg, Adik, Cikgu, Kawan-kawan, Adik Angkat, Abg Angkat, Kakak Angkat .. :)

No comments: