Friday, 5 October 2012

Kelahiran aku

Salam buat semua,

Hai korang sekarang 11.48pm , 5 Oktober. Sekejap lagi akan masuk 6 Oktober! itu bermakna aku lahir pada tarikh dan bulan itu. Aku sudah memasuki umur 18Tahun dan sepanjang 18Tahun itu banyak benda yang aku dah buat mungkin tak sama dengan mereka yang lain , tapi aku bangga jadi diri sendiri seperti aku sekarang. Kehidupan takkan berjaya kalau diri sendiri yang tak usahakan, tak bergantung kepada keluarga.

Sekarang 18Tahun, banyak peningkatan yang telah dilakukan untuk diri sendiri menjadi lebih baik. Now! sangat bangga dengan diri sendiri. Berterima kasih kepada keluaraga terutama pada ibu yang telah melahirkan aku dan menjadikan aku seperti sekarang, pada cikgu dan rakan-rakan terima kasih sesangat, tanpa korang aku mungkin tak seperti sekarang dan mungkin kurang ilmunya .. Kerana korang aku dapat belajar banyak benda sepanjang hidup aku nie.

Pada mereka yang benci aku dan tak suka, aku tak mapu untuk tukar niat korang untuk benci atau tidak. Tetapi naik sahaja 18 tahun nie, aku nak mulakan story baru aku. so! aku memohon maaf kalau ada salah dan silap, terkasar bahasa dan kurang ajar pada korang. Mungkin lepas nie aku kena ubah diri aku untuk membuat kan korang suka .

Kehidupan ini tak lama dan ianya hanya sementara, aku akan tolong selagi aku boleh. InsyaAllah dengan izinya, Semoga naik 18 nie! ada perubahan yang lebih baik untuk dibanggakan dengan diri sendiri dan untuk orang lain. InsyaAllah! sesama kita doakan . :)

Selamat Hari UlangTahun Muhammad Ali Afandi, Semoga Panjang umur dan Murah rezeki! selalu lah berbakti walau dimana jua anda berada. :)

Happy Birthday untuk korang yang lahir pada 6Oktober2012 .



Kisah kehidupan baru bermula, Semoga lebih baik akan tiba :D

No comments: