Friday, 31 August 2012

Aku punya cerita

Assalammualaikum terlebih dahulu,

Aku punya cerita, 
kisah aku yang aku ingin coretkan untuk anda semua mengenai cerita kehidupan aku. 

Aku mempunyai sebuah keluarga yang terdiri 9 adik beradik dan aku adalah anak yang ke7. 
aku mempunyai 3 kakak ipar dan 4orang anak buah, ini keluarga aku yang sebenar . 

Jika keluar dari rumah, aku juga mempunyai satu lagi keluarga yang besar,
yang terdiri dari kawan-kawan, cikgu, kakak angkat, abg angkat dan yang lainya . 

Kawan-kawan

Kami

Wajah kami 

Kenangan semasa last day, ursen tinggalkan LORONG the musical untuk sambung belajar ke pinang .

Impian aku memang tak banyak cukup dengan satu ini, wujudkan kehidupan mereka yang mereka takkan boleh lupakan sampai bila-bila dan cerita ini lah yang akan menyedarkan mereka ketika mereka sudah berjaya dan takkan pernah lupa pada asal-usul mereka .. 

Disini lah mereka bermula demi mencapai kehidupan mereka yang lebih baik dimasa akan datang, seronok bila gelak ketawa, seronok bila bersama . 

Disaat sedih mereka saling membantu walaupun apa pun jua berlaku, paling penting mereka tidak mengira orang berharta atau pun tidak. kita semuanya adalah sama! hanya hati dan perasaan sahaja yang selalu ada untuk mereka memilih yang mana bagus untuk mereka ..

Aku tahu cerita ini akan sampai penghujung dan takkan mungkin seperti sekarang bila 10 Tahun akan datang nanti, tapi apa yang diharapkan oleh mereka semua! kembali bersatu semula disatu tempat yang sama dimana mereka bermula berpijak di bumi yang nyata, dan berkongsikan cerita dan pengalaman mereka bila berpisah dan akhirnya bersatu semula . 

Aku simpankan kenangan ini untuk 10tahun akan datang lagi untuk mereka semua, dan aku akan simpankan diary ini untuk mereka . 

AnnoyingFamily's 1.9.2012 . Sabtu 


2 comments:

zulfirdaus abu hassan said...

InsyaAllah Ali. 10 tahun akan datang, masing-masing sudah berjaya hendaknya. Berjaya di dunia dan insyaAllah penuh bekal ke Akhirat sana. Doa abang sentiasa mengiringi.

Afendy said...

Hihi, *Garu kepala jap .. :P